Korporativne proslave predstavljaju različite načine na koje preduzeća:
Razlog za ovakve proslave može da bude predstavljanje novog proizvoda firme, jačanje brenda kompanije, proslavljanje dana osnivanja firme, kao i proslavljanje nekih praznika. Korporativni događaji mogu biti savršena prilika za jačanje brenda i jačanje odnosa sa klijentima.
Organizacija događa zahteva veliku posvećenost, trud i mnogo vremena, kao i određeni tim ljudi. Proslave uspeha vaše firme ili startupa su nešto što se željno iščekuje i svima je cilj da budu uspešne. U nastavku govorimo o značaju ovakvih proslava kao i o nekim aspektima organizacije ovakvih događaja.
Proslava firme iz bilo kojih razloga i ciljeva zahteva duži proces organizacije, kojim se unutar firme bave HR menadžeri. Organizacija ovakvog događaja mora da bude detaljno isplanirana, a vremenski rokovi ispoštovani. Na organizaciji korporativnih proslava uvek radi veliki broj ljudi, od zaposlenih u firmi do saradnika angažovanih sa strane, kao što su na primer dekorateri.
Proslava vaše firme predstavlja identitet same firme, pa je bitno da sve prođe u najboljem redu kako vaši zaposleni i sadašnji i budući klijenti ne bi posumnjali u organizaciju i njene mogućnosti. Sa ovakvim proslavama pokazujete klijentima da vodite uspešan posao.
Pored bitnog događaja za firmu, ovaj događaj ima i reklamni karakter. Bitno je da se gradi pozitivan imidž kompanije, ali i reklamni materijali u vidu poklona za zaposlene i za klijente takođe je vrlo često prisutan na ovakvim događajima.
Na velikim proslavama, radnici koji su pokazali izuzetne sposobnosti i izdvojili se od ostatka kolektiva često bivaju i nagrađeni. Zaposlene ovo podstiče na veću i bolju produktivnost, dok klijentima daje do znanja da kompanija zaista ceni trud i vrednuje dobre i poštene radnike.
Prva stavka o kojoj se uglavnom vodi računa prilikom organizacije proslave jeste prostor. Kako biste najbolje znali koja lokacija odgovara vašoj proslavi, potrebno je da znate neki okviran broj zvanica.
U broj zvanica računajte zaposlene, postojeće klijente, kao i neki okviran broj novih potencijalnih klijenata koje želite da privučete. Pored toga, broj zvanica može da zavisi i od toga da li će vaši zaposleni na proslavu moći sa sobom povesti svoje partnere.
Prostor koji izaberete bi trebalo da odgovara vašem imidžu, a ukoliko to nije situacija, takve finese mogu da se poprave pomoću dekoracija o kojima ćemo u nastavku detaljnije govoriti.
Ukoliko planirate proslavu praviti u nekim većim salama ili restoranima koji se često koriste za venčanja, najbolje je da zakažete prostor na vreme, s obzirom na to da su takve lokacije rezervisane mesecima unapred.
Pored prostora, vodite i računa o lokaciji kako bi mesto održavanje proslave bilo relativno pristupačno i dostupno svima. Pogotovo ukoliko ste u nekom većem gradu ili glavnom gradu. A ukoliko imate mogućnosti za to, proslavu možete organizovati i u vašoj kompaniji.
Pored dobrog prostora, lokacije, još jednu stavku je poželjno da obezbedite zvanicama, a to je parking. Na taj način im olakšavate dolazak i smanjujete njihove dodatne troškove kao na primer taksi prevoz.
Pored prostora, hrana predstavlja jedan od najbitnijih elemenata dobre zabave. Kako ne biste došli u neprijatne situacije, poželjno je koristiti ketering koji ste lično probali ili poslušati preporuku od osobe u koju imate povjerenje. Kako ne biste pokvarili utisak o svom brendu, hrana mora da bude kvalitetna, ukusna i sveža.
Pored kvalitetne i ukusne hrane, ona treba da bude raznovrsna s obzirom na to da ljudi imaju različite režime ishrane i da ne konzumiraju svi sve namirnice. Potrudite se da pronađete ketering koji će pokriti sve režime ishrane kako bi sve zvanice mogle da uživaju u ukusnoj hrani.
Zadovoljni gosti su cilj organizovanja proslave. Pored hrane, potrebno je da obezbedite i široki izbor alkoholnih i bezalkoholnih pića i ljubazno osoblje. Taj deo organizacije uglavnom dobijate uz prostor koji ste iznajmili.
Prilikom odabira muzike za proslavu, koju god opciju da izaberete, nikako nećete moći pronaći nešto što će odgovarati apsolutno svima. To je prosto tako i nemojte da vas to obeshrabi. Bitno je da većinski deo zvanica bude zadovoljan i ispoštovan, a da muzika bude u skladu sa proslavom.
Muzika je ipak jedan od najvažnijih kriterijuma za dobar provod. Prilikom odabira benda ili DJ-a, bitno je da je njihov repertoar bude raznolik kako bi svako od zvanica bio zadovoljan.
Zahvaljujući raznolikoj muzici, žurka neće biti monotona, gosti će biti zadovoljni i veseli, što je ujedno i cilj.
Planiranje bilo kakvih dekoracija, čak i za običnu rođendasku žurku koju pravite u svom domu za bližnje, može biti stresno i oduzimati energije i vremena. A pronalazak dekoracija za korporativnu proslavu zahteva ipak veliki broj ljudi, mnoštvo ideja, kreativnosti i truda.
Oko svih detalja, naš tim će preuzeti brigu. Vaše je samo da nas pozovete